YADA.. yada!!

Idag kom jag på en sak. Medans jag var i stallet och gick ut med skottkärran så ploppa en sjukt bra bloggidé upp i mitt huvud. Och de brukar va så. Jag duschar, är i stallet, sitter på en lektion eller någe. Och DÅ ploppar otroliga blogginlägg, meningar och formuleringar upp i mitt huvud. Och de är alltid så att de är på olämpliga ställen för att ta upp mobilen och börja blogga. Och sen sätter jag mig här vid datorn på kvällen, loggar in här och börjar skriva kvällens blogginlägg som skulle ha det där SJUKT BRA innehållet. Men inte då! Nej för jag har ju såklart förträngt de jag kom på. Och såhär är det ju verkligen varje dag oxå. Gaaah blir galen!! Haha jaa.... Dagens I-landsproblem här ja. Så nu ska jag faktiskt försöka smyga fram en mobil såfort något ploppar upp i skallen så att jag förhoppningsvis kommer ihåg det och får ner det någorlunda bra på bloggen. JIPPI säger alla ni, ellerhur? :D

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0