Mornings is my love

Lugnt morgon!
Skönt att gå upp i tid, ta på sig träningskläder, komma hem i tid, äta en god frukost och nu kunna blogga lite innan skolan. Dessa mornar älskar man ju bara livet!
Ikväll ska jag förhoppningsvis testa träna på sats. Lite dyrare men dom har ett speciellt träningsprogram just nu som jag skulle vilja testa och som ingår i priset. Vi får de vad jag tycker och vad mamma och pappa tycker såklart. Gillade NW väldigt mycket och det var ett riktigt bra pris så har lite beslutsångest. Meeen man kan ju alltid byta gym efter vintern eller liknande beroende på! :)
 
I skolan blir det Matte, förhoppningsvis engelska och sen idrottslektion i 2 1/2 h timma. Yes sköna lektioner! Nu ska jag bege mig mot tunnelbanan och innan skolan prata med dom på sats. Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0