28 December-Mitt liv.

Hej jag heter Anna Eriksson och Bor i ett litet samhälle någonstanns utanför stockholm. Jag har tre brorsor. Två är livs levande och bråkar all the time. Därav min sociala ställning till min familj inne på rummet. Min tredje brorsa dog när jag va fem. Inge kul men vi har gått vidare och graven är alltid lika fin.
Hur jag är som person får ni fråga mina vänner. men jag tror att jag är en rätt bra person. Ni sitter framför skärmen och läser om mitt otroligt fashinerande liv och hjälper mig att föra denna blogg uppåt. Det tackar jag er otroligt för!

Livet mitt leker just nu och jag tänkte berätta för er, men kom ihåg att detta är mitt liv och ingen kan ta det ifrån mig. Oavsett hur mkt du skadar mig kommer jag alltid vara starkare än den som har så dålig självkänsla attd e försöker förstöra för någon annan.

Iaf, Gisza kommer troligen att stanna hos mig. Då blir det lite nya grejer till henne då jag har peengar nu!
Den fjärde kommer världens sötaste hit. Stannar i tre nätter sen åker han ;(

Det är lov och jag känner mig grymt utvilad. Därav denna blogglust och träningsglädje jag har.
Gisza får bästa ompysslingen nu när Fanny är hemma. Vet att de saknat varandra!
Nu blir det bara lovdagar med härliga vänner, shopping och massa sömn!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dog han? :(

2011-12-29 @ 20:02:11

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0