19 September-Hela långa dagen..

Tjenare!
Som vanligt så blev det en lång dag. Och så har vädret varir skit oxå. Kommer till skolan helt genomblöt och hänger in den blöta jackan i skåpet. Hur tror ni det luktar efter 1 lektion,? Jo det luktar blött och unket-.-" Usch, hatar höst, kyla och regn!!

Men över till lite gladare saker. Veckan här på bloggen kommer se rätt bra ut tror jag:) Har tänkt ut en tävling som kankse kommer. Sen så ska ni hjälpa mig med kategorier och så kommer det en frågestund i slutet av veckan så håll utkik!;)

Red Barbacka på underbara ponnyn idag. Hon gick skitfint så fort jag tog tyglarna. Kännns som hon börjar bli riktigt bra lösgjord...!:) Imorgon blir det bommarbete med min minitränare Emma, haha;) Sen kör vi ett hårt dressyrpass på Onsdag innan hon får vila på Torsdag. Sen blire hoppträning på Fredag för bästa tränaren, ska bli grymt skoj!

Världens finaste!

Och nya tavlan till Giszas box är äntligen på plats. Den andra var värkligen skit!

Kram!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0