Part 6.

Last day of my life?
Resdag 6.
Då har man sagt hedå till Newyork för denna gång. Nu är vi ännulängre bort från alla där hemma och ligger 9 h efter sverige i tiden. Känns lite konstigt och sjukt segt. Ännu en gång som jag måste göra en tidsomställning. Men alltid ska man ha något att gnälla på, rigth? ;)
 
Men innan jag sa hejdå till den fasta marken hade jag verkligen hjärtat i halsgropen! Något i planet gick sönder så all planets ström dog ut, det blev jättevarmt och började lukta bränt. Det hände flera gånger och de visste inte vad felet var. Inom gick bekämpade jag just i den stunden en panik. FY vad det var obehagligt. Och hela tiden veta medans man var i luften att de var samma plan som för nån timma sen dött. Men allt gick bra tillslut och jag kom till hotellet i San fransisco.
Tror faktiskt att jag kommer gilla och trivas bättre i Kaliforniens miljö och natur. Känns lite mer som "mig" om ni förstår vad jag menar. Men vi får väl se.
 
Här går folk med tjocka jackor, halsduk och varma vinterskor såhär på kvällen. Jag själv kom med shorts och T-shirt.. Jag som inte änns har ett par jeans med mig. Ja fråga mig inte varför jag inte har jeans med mig på en sån här resa! xD Men men, är man från sverige och är van vid kyla så är man! ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0