Tack så JÄVLA mycket!

Ursäkta språket, men just nu är jag så sjukt arg/ledsen. Inatt har det nämligen vart tjuvar i stallet. Jag har blivit av med ett jättefint, nytt regntäcke och ALLA, ja ALLA benskydd och 4 benlindor. Fan vilka idioter det finns! Och det som gör mig så sjukt irriterad är att alla hästar vet vilka det är. Om de ändå hade kunnat på någotsätt förklara för oss hur de sett ut.
Så nu måste jag köpa nytt för pengar jag egentligen inte har.. Känns ju inte speciellt kul och det ska ju vara kul att titta på nya benskydd osv. Men nejnej, inte för mig.
Människor som gör sånt här borde inte finnas. Inte få leva.
PUNKT SLUT! .

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0