Allt jag någonsin kunnat önska mig

Herregud vilket år jag haft! Kommer nog bli svårt för 2013 att slå detta... Gisza, Vännerna, Viktor, Usa. Ja shit. Kollar tillbaks här på bloggen och läser inlägg från januari. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Att jag mådde rätt dåligt i oktober syns tydligt här på bloggen. Sen ser man hur jag sakta men säkert tar mig tillbaks och blir starkare. Och livet har verkligen lekt sen dess. Lever livet JUST NU.
 
Fram till sommaren var jag en glad tjej som hade allt hon kunde drömma om. Jag var kär och jag älskade det. Trotts avståndet. Gisza var så himla fin och skolan gick bra. Om jag fick välja någon månad att få leva om skulle det vara Maj eller mars. Dessa månader var två av dom bästa i mitt liv. Jag var så lycklig!
 
Under sommaren var jag nog ännu lyckligare. Sommar. Sol. Bad. Viktor. USA!!. Jag ångrar inget av vad jag gjort. Nej, riktigt glad och stolt!
 
Kan väl bara ta och säga en sak. 2012 var mitt år. Finns nog inget bättre sätt att sammanfatta det hela. 2012, jag älskar dig!
Tack alla som funnits här för mig<3
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0