Beslutsångest!

Herregud! Psniken som uppstår när jag inte har någon kläning till jul och nyår. HJÄLP!
 
Denna goding har fallit mig väldigt mycket i smak! Hur snygg är den inte med lite "slappt" övertill sen tajttajt vid lår? DE ÄR SÅ DET SKA VA JU!
 
Jag älskar skärningen uppe vid brösten, SÅ snyggt! Dock liknar den här en klänning jag haft förut... Men visst är den en riktig pärla? ;)
 
 
Denna modell, DAMN! Så j*vla snygg, buuhu vad jag vill ha denna. Men tror inte den skulle sitta så bra på mig tyvärr. Fy på min kroppsmodell... FÖR DENNA ÄR JU MIN FAVORIT!
 
Det som är så himla super är att alla dessa klänningar ligger på ett pris under 300-kr lappen och det är perfekt! Billigt och snyggt, omnomnom :D
 
Sen har jag även ett litet undantag här. En klänning för ungefär 500, och fatta häftig att komma med på nyår?
 
 

Så hjälp nu! Fort som attan, vilken tycker du skulle passa mig bäst?
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0