Min vackra ponny<3

Vart i stallet nu. Blev ett pass i ridhuset nu när de var ledigt. Så det blev trim eftersom det ändå inte är så kallt. Men trim såhär på vintern blir ju max typ 40 min. Annars tar ju hästens lungor stryk och de vill vi absolut inte!!

Red fram henne ordentligt i traven , mycket halter, igångsättningar och lite lätt sidvärts. Sen tog jag mycket galopparbete då de va ett tag sen jag kunde rida på ordentligt. Så red mycket omvänd galopp då hon VERKLIGEN måste stärkas där. Men hon va så duktig så. Och himla pigg var hon! Haha så roligt att hon har så mycket energi nu för tiden :D

Nu måste jag fixa alla grejer inför den stora dagen. Massa lussa blir det då. Taggad ? JA!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0