When you hit something hard. Really hard!

Mina kära läsare, min app funkar lite då och då så därför denna tråkiga, obildade uppdatering. Och detta ska såklart hända nu, när jag har världens blogglust och massa inspiration. Typiskt!
Hoppas ni hittills uppskattat lite nytt med kalendern på bloggen. Och på torsdag blir de tävling. Wiho!

Har som sagt massor med inspiration just nu så när apppen funkar/jag har tid för datorn så kommer det massa grym bloggning. Och jag tycker verkligen ni ska ta och kolla in emma's blogg. (emmagabrielsson.blogg.se) Hon har blivit riktigt duktig på de hon gör nu, skriver sjukt bra inlägg och man får alltid massor med pepp och energi av henne. BIG anna like! Nu ska jag sova. Bilder från stockholm horse show kommer, men eftersom appen laggar och jag knappt vart hemma så får ni dom snart.
Och som sagt, bildlösa inlägg typ "/


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0