15 Januari-The studio.

Gårdagen i stockholm va jättetrevlig!
Vi tog tåget upp. Jag, mamma, Frida och Annis. Vi började med att kolla lite på stan och köpte ett nytt svart skärp eftersom byxorna börjar bli stora... :s, en jättefin stickad kofta och ett par björnborg trosor. Sen fem st the studio bilder ofc. Men sjukt dyra! 5 st för 1750 kr. Men men, nt så ofta och sjukt glad över bilderna. Jag blev nöjd med 18 st och skulle få ner dom till 5. De va riktigt svårt ska jag säga er! Men tillslut fick jag fram fem stycken jag blev riktigt nöjd med. Ni har sett 4 av fem men ni ska få dom en gång till (y)





Älska bilderna! Vilken är eran favorit? Skriv en kort förklarning till vrf just Du fastnade för den bilden. Jag väljer ut den bästa förklaringen och bjuder på en länkning!


Kommentarer
Postat av: anonym

Jag tycker den första bilden. Det känns dom har fångat dina ögon och och din flammande själ genom dom, ditt hår ligger so en mörkbrun flod vid ditt allvarliga ansikte, dina läppar visar styrka och din hållning bara bevisar det<3

2012-01-15 @ 22:31:11

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0