9 Januari-Fixardag.

Idag blir det att åka ner till stallet och fixa det sista efter flytten. Rida egenom Gisza ordentligt oxå. Kände igår att han hade en överdos av energi i kroppen (y)
Sen blir det hem och skriva klart no som jag nt pallat göra. Och förhoppningsvis kolla massa film sen innan jag somnar. Vill ju avsluta lovet med massa mys !
Håller på att ladda hem försa säsongen av One tree Hill. Tänkte börja kolla och se om det är någe. Någon av er som sett det och gillade det? :)
Lr ni kanske har andra serier ni tycker jag ska ge en chans? Tipsa mig för jag vill veta ^^

Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0