I won't give up!

Kvällen har vart perfekt! Kom hem tidigt från stallet, duschade, fixade naglarna och satte mig vid datorn. Pratade med Viktor i en timma. Känns bra! Att veta att vi faktiskt ÄR kompisar trotts allt. Så glad att jag fått möjligheten att fortfarande få ha honom som en kompis. Jag menar, vem kan inte vara en bättre kompis än honom? Han vet allt om mig, jag har inget att gömma för honom och han känner mig ut och in. En perfekt kompis!
Vet att det finna folk som absolut påstår att det inte funkar att va kompis med sintt ex. Ofc it does! Beror vad man haft för slags förhållande och vad man är för personer tror jag. Kommer älska att ha viktor som en riktig vän!
Och jag vet nu att vi verkligen kommer vara vänner. Inte bara något vi sagt för att hålla våra miner uppe. Inget påklistrat, inget fake, inge skitsnack. Känns skitbra!
I'm over him, och nu väntar nya äventyr!
Mister man någon, hittar man en ny. Och alla där ute som säger att detta aldrig kommer funka, sluta snacka bullshit och SE OCH LÄR.
Godnatt alla!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0