Part 11.


17-mile drive
Resdag 11
Idag var vi uppe rätt tidigt då vi skulle köra rätt långt. Vi körde ut på 17 mile drive. Halvön som vägen ligger på är ett naturreservat. Det började med massa skog, sedan gick vägen vid kusten. Det var riktigt vackert med massa utsiktsplatser där man kunde stanna och ta massor med fina kort och bara känna känslan av att vara där. Det var riktigt synd att det var lite dimmigt ute. Men de funkade och var riktigt häftigt ändå! Och jag matade till och med en ekorre :3


Vi stannade på en av världens finaste golfbanor och åt lunch. Herregud vilken golfbana! :O Morfar skulle älska att få spela här!
Och nej, bilen är INTE målad eller redigerad :)

När vi kom till staden vi skulle bo i under natten så visade de sig att det fans en fin sandstrand i närheten. Så vi gick ner och jag "badade" lite. JA , de va SVINKALLT!! Staden heter Carmel och är jättemysig! Hopppas jag får göra ett kort återbesök här en dag <3

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0