Google Drive.

Japp, suttit och skrivit på google drive nu och är ÄNTLIGEN klar med mitt första utkast av min novell som jag faktiskt är otroligt nöjd med! :D
 
Efter skolan drog jag in till coop för att gå på ett möte och få massa papper att läsa på och skriva under på. Och när jag fyllt 16 börjar jag äntligen jobba där! Längtar faktiskt och de ska bli riktigt kul. Ett riktigt jobb på Coop av alla ställen, hur awesome liksom? Så är taggad på de och i sommar vet ni garanterat vart ni hittar mig om jag inte är på stranden eller i stallet.
Drog till gymmet och sprang i 30 min och efter de plågade mina triceps, bröst och mage ordentligt. Kändes så himla skönt att träna ordentligt nu efter 1 1/2 vecka. Och mina ryggmuskler börjar ta sig riktigt fint nu. Happy :D
Har en plankövning som är riktigt bra och gör man den rätt snackar vi kramp i magen! Men riktigt härligt eller vad man ska säga haha. Ska försöka få ut den här någon dag, lite mer träning hit eller vad säger ni?
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0