Hemma!!

Min vackra underbara bästaste säng!!! Står fortfarande kvar i mitt rum och just i denna sekund ligger jag på den(a)

Kom till Stockholm igår vid 23 så då vad raka vägen hem till Ann och Hasse för att sova där över natten. Så bara för en halvtimma sen kom jag hem till nykvarn och de är underbart att se att de faktiskt äntligen är vår! Underbart ju :D De lyser upp hela humöret! Har även lite träningsverk i triceps från igår så de är ju härligt de me! Nu ska jag bara njuta av att vara hemma tills jag ska åka med Fanny till de nya sjuka stallet!! Längtar. Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0