För jag ser hur du ser på mig

Idrottsdagen med skolan var grym! I början var jag, Johanna och Marcus lite negativa till detta då typ ingen i nya klassen pratade med varandra. Men i slutet av dagen var vi ju faktiskt som en klass och vi taggade tillsammans. Speciellt kul var det att möta na12 i handboll. Vi var ju liksom tvungna att vinna över naturtvåorna. Vi spelade i alla fall lika med dom så det var ju helt okej haha. Hela dagen avslutades med stafett. Alla ettor mot varandra och min nya kära klass kom tvåa eller trea. Vår mentor kunde inte riktigt memorera det så pass länge.
 
Dagen har vart väldigt bra i övrigt! Var på stan och tjuvkikade på vad jag ska köpa på torsdag och sen drog jag och handlade massa god mat som jag ska ha här i lägenheten. Köpte bara massa nyttigheter OCH fick det ända under ett hyffsat bra pris även fast vissa grejer kanske var lite dyra. Men man ska leva lite också eller vad säger ni? ;) Nu ska jag chilla framför datorn och lite senare idol. Älskar att skratta åt idol audition! Kram
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0