Underprioritering

I dessa tider, när man har väldigt mycket på schemat måste man verkligen lära sig att peioritera och PLANERA! Och tyvärr så är det så att bloggen kommer längst ner på viktiga saker här i livet. Alltså, uppdateringen kommer inte vara topp dom kommande veckorna. Jag tycker det är jättetråkigt och jag kommer skriva så mycket jag hinner men tiden räcker inte alltid till! Och de flesta inlägg kommer nog bli medans jag är i tunnelbanan eller så, alltså inga "välskrivna" inlägg utan mer av "hej jag lever och nu ska jag träna" aktiga. Men eftersom att ni är så awesome så har ni förståelse för detta!?<3 

Ikväll kommer jag iaf lägga upp en länk med ett filmklipp om mig inför lucia. Så om ni vill rösta så skulle jag bli mega super glad! :D

Kommentarer
Postat av: Carruuu

trist :( hoppas du får mer tid snart!

Svar: Hoppas jag med!!
Anna

2013-11-13 @ 16:49:36
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0