Få skäms på mig! Eller?

Hej! 
Idag har gått.. Ja de har gått. Jag vaknade vid 8 och bara kände att "nae jag orkar inte dra ut i kylan och springa" så jag sket helt enkelt i det och sov 1 h till. Kanske dålig självdisiplin men samtidigt kände jag att jag behövde sova den extra timmen. Känner att de ändå inte hade gett så mycket om psyket inte fanns med. Hade bara blivit att jag sprang utan ork och de blir dåliga vibbar inför nästa gång och de vill vi ju inte! 

Men imorgon blir jag väckt av mamma vid 7, och då SKA jag knyta på mig skorna hur kallt det än är ute. Så får vi se hut långt benen tar mig. Nu ska jag råplugga friluftsliv och sen ska jag bums i säng! Hörs imorgon. Förhoppningsvis lite mer tränade och lite mer motiverade. 
Godnatt! 



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0