Förbaskade ideologi!

Hej på er! Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har vill jag bara börja med att säga. 

Min morgon däremot började bra! Var på gymmet vid halv 9 för att köra lite morgoncardio. Blev rodd i 25 min. Lite lagom sådär. Igår kväll var det ju löpning så nöjd! 
Skolan gick bra och direkt efter de gymmet igen med Johanna. Körde 30 min crosstrainer samt massa mage. Eller ja, massa och massa. 6 övningar var av 3x15 rep. Så riktigt riktigt nöjd med min träningsprestation hittills denna vecka!


Just nu sitter jag och klurar på mitt tal jag ska ha på måndag. Och de är SÅ FÖRBASKAT svårt... Ska argumentera positivt om liberalismen och visa att "min" ideologi bäst kan lösa miljöproblemen... Hjälp någon?!!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0