Rutiner

Gokväll på er!
Skulle vilja påstå att Gymnasielivet och stockholmalivet börjar bli en vana. Rutinerna börjar komma fram och allt går lättare. Idag satt jag kvar i skolan en timme för att plugga matte. Gick igenom lite gamla tal för att fatta hur dom skulle räknas haha. Kom hem för 1 1/2 h sen och ätit + pluggat enda sen dess. Middag blev kokta nuddlar och grönsaker. Bra påfyllnad med kolhydrater inför gymmet ju! Idag blir det att köra tempo-pass på cykel samt min styrkeövningar. 
Och i morgon mina vänner ska jag lägga ner tid till att fixa träningsschemat ut på bloggen. Heja mej! :D



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0