Skithelg!

Hejsan på er!
Rubriken sammanfattar ungefär hela min helg och de känns ju inte så superduper kul inte. Efter Nause (som va sjukt grymt!!) blev jag jätteförkyld och snorig. Så de va lite halvdrygt att jobba igår, men de gick sig an. Men när jag kom hem sen vid 8 skulle jag ju egentligen behövt lägga mig för att vila upp mig tills idag. Men de gick inte eftersom jag har ca 15 sidor matte att räkna. Bara nu i helgen. Känner att denna förkylning inte kom så lägligt men men. Idag skippade jag iaf jobbet eftersom jag fortfarande va vääldigt förkyld. Har inte råd att missa mattelektionen + svenskan imorgon så stannade hemma lite för säkerhets skull oxå. Pluggat hela dagen dock. Nu är jag ute och går en lugn promenad, kände att jag inte kunde sitta framför matteboken längre haha!
Hoppas eran helg vart bättre än min iaf ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0