1 Augusti-Veckans blogg?!

Min blogg växer för varje dag som går och får bara högre och högre statestik:D Och det är tack vare er, alla underbara läsare!<3

Så nu kommer jag börja med veckans blogg, frågestunder och massa annat skoj^^



Reglerna är enkla:
Kommentera i det här inlägget att du vill vara med och tävla om att få bli veckans blogg.
Sedan väljer jag ut 2 finalister på Torsdag som ni läsare får rösta på. Vinnaren utses på Lördag:)

Större chans att vinna:
Länka till min blogg i ett inlägg där ni skriver att ni är med och tävlar här på aeap.blogg.se
:D

Hoppas ni vill vara med!!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa.Ebba,Jennie och emma! :)

vi är med! :)

2011-08-02 @ 18:28:28
URL: http://fromeighteyes.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0