24 Augusti-GISZA!!

Hallou alla!
Hoppas ni uppskatade bildbomben jag bombade er med ;) Tycker ni jag ska starta en frågestund här på bloggen? Isåfall är det upp till er att kommentera att ni vill det så kör jag igång.

Och herregud,
Jag har helt glömt bort att berätta för er att jag fick ett JA! Så gisza är halvt min nu kan man säga;) Så stallet varje nästan varje dag för mig förutom när fanny kommer hem på helger och sånt. Kan va rätt bra så jag får lite annan tid. Då kanske inte Frida blir lika ledsen... hah.

Jaja nu ska jag väl ta och chilla lite vid datan medans man iinte har några läxor. Första skoldagen va ju igår och idag började lektionerna. So-prov om två veckor och massa engelska test nu framöver... Bara att ta med ett leende så ska det nog gå bra. Börja ju åttan så vi är första årskursen som blir betygsatta med det nya betygsystemet. Snacka om att vi hört det där typ 10 gånger idag! Haha aa iaf vi får väl se hur det blir. Låter bättre än det gamla iaf :)

Puss:*

Kommentarer
Postat av: sandra - photography

Fin blogg anna! :)

2011-08-25 @ 15:29:14
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej Anna! fin header! :D

2011-08-25 @ 20:31:06
URL: http://yohannalindgren.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0