28 Augusti-What would I be without you.

Vänner-Ja vad är det för dig?
För mig är det något jag inte klarar mig utan! Något jag MÅSTA ha. Att träffas och bara umgås är något av det bästa jag vet. Jag har speciellt tre stycken som håller ihop mitt hjärta. De tre otroligt underbara tjejerna som jag Aldrig kommer släppa greppet om. Om någon av dom skulle försvinna skulle inte mitt hjärta vara helt längre, det skulle saknas en bit och den bitten skulle aldrig kunna fyllas av något lr någon annan!
Dessa tre tjejer har jag känt olika länge men jag har otroliga minnen med d alla tre!
Och eftersom denna blogg handlar om Mig och Mitt liv så måste jag få med det nästan viktigaste i Mitt liv.

Frida Eriksson



Alexandra plate



Mathilda koskela

Jag ska skriva en story om våra liv tillsammans. Ett i taget så ni läsare oxå får lära känna dessa otroligt underbara delar av mig!

JAG ÄLSKAR ER.




Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg, följa varandra på bloglovin ? :D

2011-08-28 @ 19:03:33
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Mathilda c:

Puss världens bästa syster<3

2011-08-28 @ 19:11:21
URL: http://justanotherchick.blogg.se/
Postat av: Frida

2011-08-28 @ 19:13:08
Postat av: frida

Anna vad kan jag säga jag har känt dig i hela mitt liv och vi har alltid haft lika kul , vi har haft ett små bråk men vad är det om man kan tänka på allt som vi har gjort tsm och som vi ska göra.. du är min bästa vän och kommer alltid att vara det, du gör mitt hjärta helt och det skulle hända dig något skulle det bli ett svart hål i mitt hjärta men jag skulle inte dö med dig jag skulle leva mitt liv för oss båda , jag är inte så bra på att skriva hur jag känner men utan dig inget jag. JAG ÄLSKAR DIG ANNA MONA-LISA ERIKSSON <3

2011-08-28 @ 19:28:31
Postat av: Lina Jonsson

Sv: VAd roligt, laggt till dig nu :D



Tack, och detsamma !

2011-08-28 @ 19:41:46
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: NellieB

Gullig hyllning. Vänner e d bästa man kan ha!!

2011-08-28 @ 20:03:34
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Alexandra

guud!!! vad ska jag säga nurå? frida o mathilda har ju redan sagt allt!!! :) puss syster, jag älskar dig!!!!!!! <3

2011-08-28 @ 20:06:37
Postat av: kaffehörnan

Fina bilder

2011-08-31 @ 00:55:39
URL: http://www.kaffehornan.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0