28 Augusti-Frida Eriksson

Frida Eriksson-Världens bästa bästis!
Våran resa började när våra mammor började umgås. Alltså på sjungagunga. Vi sökte oss alltid till varandra och vi viste redan då, innan vi kunde gå lr prata att vi skulle hålla ihop i vått och tort!

Vi träffades inte så ofta och vi hamnade inte i samma klass. Men våra första år tillsammans, som små söta flickor som älskade sina mammor hade vi skapat ett magiskt band mellan oss. Det gick inte att brytas och därför så behövde vi inte träffa varandra så mycket för vi visste att den andra alltid fanns där.

När vi väl träffades så rann tiden iväg. Vi hade Så roligt och jag verkligen älskade dig! Du va värkligen en sån kompis som alla små tjejer önskade sig!

Jag älskade dig och det gör jag fortfarande! Sen så kom tonåret. Tiden hade gått fort men nu kom ett fantastiskt besked. Jag skulle få gå i 7a MED Frida Eriksson, min bästis. Världens bästa bästis skulle gå i min klass. Tänk att jag skulle få träffa henne Varje dag ända tills vi gick ut nian.

Men året gick fort. Nästan för fort! Vi hade haft så otroligt roligt. Ävemn lite tårar hade trängt sig på. Jag hade haft att helt år med världens bästa bästis i min klass. Men nu var det gags för skolavslutning. ett år med bästisen var en engång över. Några dagar innan så åkte vi in till stan för att kolla kläning. Och vad händer? Jo, en av oss hittar en otroligt fin kläning som båda testar. 20 minuter senare ligger två likadana otroligt fina vita kläningar i en påse som skulle bäras av två av världens lyckligaste tjejer den 16 Juni 2011.

Sommarlovet kom och vi träffades inte så mycket i början. Men de två sista veckorna så var vi på ett av världens bästa ställe, TILLSAMMANS!

Det var två av de bästa veckorna i mitt liv och jag spenderade dom med världens bästa bästis-Frida Eriksson

En av mina tre delar som håller ihop mitt hjärta!:*

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag vet inte hur jag ska utrycka mig jag kan bara säga attjag älskar dig ! Du kommer få höra mycket som jag vill säga men jag vill inte göra det här ! :-*<3

2011-08-29 @ 21:45:28
Postat av: Frida

Jag älskar dig ! :-*<3 kan inte utrycka mig just nu är helt ställd , jag kan säga vi föraltid i all framtid <3333

2011-08-29 @ 21:47:59
Postat av: Frida

Jag älskar dig ! :-*<3 kan inte utrycka mig just nu är helt ställd , jag kan säga vi föraltid i all framtid <3333

2011-08-29 @ 21:48:03
Postat av: Diana

Hejsan! Skulle du kunna rösta på mig? otroligt gulligt om du gör det :) !



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-diana-osterberg-sandviken-mosters-gullpojk

2011-08-29 @ 22:44:22
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bloggne:D

2011-08-29 @ 22:57:57
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0