10 December-Lördag NU!

Äntligen lördeg! OCh äntligen har jag kunnat sova ut ordentligt. Skönt att kunna vakna av sig själv och inte av en äcklig signal. Men iaf, snart drar jag till stallet för julpyntning och uteritt på Gisza. Hon är värd en rolig liten skogstur! Och så får vi sällskap av Emma å Birk :D

Sen tror jag att de blir hem och duscha,packa liten väska och dra vidare till Emma. Där blir det tacokväll och sen ska jag och Emma röra ihop en Youghurtdessert. Ska bli gottigott! Slaggar där oxå. Riktigt Niiice ;)
Imorgon kan jag sova ut igen. Och de kan ju jag och Emma faktiskt behöva... :$
Inga speciella planer imorgon förutom Stallet så blir nog att chilla med Emma en stund.

Klicka på bilden för att läsa om emmas liv och hennes resa med hästarna.

Kram!

Kommentarer
Postat av: vet inte O.o

Nu äre så här att DÖ INTE NÄR DU ÄTER desserten ;) (eller hur det nu stavas!) Den är sjuuuukt gooood ;)

2011-12-10 @ 12:16:33
URL: http://justanotherchick.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0