14 December-Gårdagens Lucia.

Va uppe halv sex och åt frukost för att orka med dagen. Visste att de skulle bli en lång och stressig dag. Genrep kl 7 i skolan och kvart i nio började allt. Allt gick bra och solot satt(y)

Dagen i skolan va väldigt bra. Fixade spanksan perfekt och alla lektioner flög fram. Sedan skjutsade mamma mig till stallet så jag skulle hinna göra allt innan jag skulle vara i Kyrkan för Luciatåg, kvart i 7.
Så tog in Gisza och hann rida i ridhuset. Red llite mer galoppfattningar. Men nt så många. Kom hem kvart i 6 och ja, då kände jag att tiden höll på att vinna. Skulle duscha och tvätta håret, föna de, äta och fixa mig inför kyrkans Luciatåg.
Men jag hann med möda och näppe och jag kan ju bara säga att de var värt all stress. Luciatåget som började kl 20 va något otroligt fint! Ni som nt va där och såg de missade något riktigt fint! Allt va 100 ggr bättre än i skolan och de stod till och med folk utanför kyrkan för att den va så full... Och Ida, vår lucia va såå fin!


Från skolan

Hittade tyvärr inte bilden från när hon va själva lucia men här har ni henne

Så söt!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0