22 December-L.O.V

Loooov nu !! Vet lite efter men blev inge bloggande igår. Skolan till fyra. Betygen blev jag nog ganska nöjd med. Räkna ihop poängen sen. Stallet och red Gisza. Plockade fram lite bommar och tog dom någon gång i skritt och trav. Hon va framåt mot dom och kändes fräsch. Och inget fel med benen idag. Alltså verkar inget vara fel längra :D Sen så snarkade Emma över här (y)

Imorrn flyttas Gisza för att få lite jullov. Ska bli kul att se hur hon reagerar på nytt ställe. Fanny berättade ju hur hon brukar bli. Ska bli kul att se :P

Nej, nu ska jag äta någe, Inte ätit sen i morse. Sen drar jag till stockholm för att fira jul med Ann och Hasse. Ska bli mysigt. Tar lite fina bilder och så kommer de upp imorgon. Ni får ha en fortsatt bra kväll. Blir någon uppdatering till ikväll. Så kika in senare.
Kram!


Btw, mkt snö här nu!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0