25 December-Julhelg nu.

Julafton var jättemysig! Var ute och sprang sen gjorde vi iårdning allt och åt julmat. Efter de blev de kalle anka. Den stillastående timman xD
Klapparna öppnades vid 17.00

Mina awesome julklappar
Nagelgrejs
Pengar 500 ;-
En speciell tvål
Ett gymkort
Ett doftljus som luktar gooott
En skidresa till Sälen
Bospar 3600 ;-
En tröja
Örhängen
Godis (Till tolvslaget den 31 ;) )

Jag har glömmt något tror jag men de här va i det stora hela. Och som ni såg fick jag en skidresa, igen!! Tack så otroligt mycket Ann och Hasse. Ska bli en sjukt roligt (jobbig) vecka i lindvallen;) Längtar redan!! Bara 10 veckor tills jag drar (y)
När alla klappar var öppnade så ringde vi över Larssons. De kom upp och stannade till halv tre. Skojskoj (y)

Lindvallen

Pistkarta över skidområdet Lindvallen.




Boendet.

Gaah längtar sjukt!! Och såklart så åker man snowboard och förstör knäna liiite till;)



Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0