27 December-Oj !!


Haha, ser ni uppdateringen lr? Den har varit kung denna dag! Och de kommer fortsätta så nu. Har en helt sjuk blogglust.

Håller på att förbereda inför nyårsspecialen här på bloggen. Första gången jag kommer ha en heldag med ett speciellt tema. Ska bli kul med lite nytt. Och om ni uppskattar de och de gick bra kommer de fler under 2012. Då kommer oxå NI få vara med och bestämma teman och sånt. Kul va? ;)

Haft en awesome avslutning på denna underbara dag! Körde ett corepass och sen tog jag en lång skön dusch! Grymt skönt att bara lägga sig på sängen och chilla nu. Nöjd med dagen och Love My Life Right Now!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0