31 December-2012, här kommer vi!

Nyårsafton och de innebär nyårsspecial här på bloggen!! :D Har fixat några inlägg som kommer handla om de gångna året och såklart, 2012! Men vad tycker ni, vi börjar med mål och framgångar 2011/2012 (y)

2011
Har varit ett bra år! Två otroliga resor, en häst på foder, första betygen, otroliga vänner, kärleken. Men det har oxå vart ett svårt år på många sett! Pappas olycka i april skakade hela familjen och de var en svår perjod för oss. Men de gjorde oss starkare och visade bara hur mkt vi klarar av!
Jag hade mål inför 2011. De mål som jag får fysisk belöning för är mitt godis- och hållaigång-mål. Jag har inte ätit godis på ett år och rört på mig två ggr i veckan utöver skolidrott och ridning. Bra gjort av mig själv tkr jag då :$ Sen har jag haft mål som jag satt åt mig själv för mig helt egna skull. Dessa behöver jag nt skriva nu. De är old ;) Men för att sammanfatta detta år kort så måste det nog bli att det varit ett utav de bättre åren!

2012
Jag ser fram emot detta år! Hoppas på att få träffa massa nytt härligt folk, få ännu bättre betyg, lyckas ännu bättre med ridningen, kärleken. Håller tummarna för att allt kommer gå bra inom familjen och att pappas fot blir så bra som den kommmer kunna bli! (Den kommer aldrig bli helt bra igen...)
Och nytt år inebär nya mål och löften att försöka uppnå och hålla. Och såklart har jag satt upp några till bloggen, eftersom den är en del av mig och mitt liv.
För bloggen
Försöka få 500 läsare!
Lära mig fixa headrar så bloggen blir fräsch lite oftare (y)
Starta fler tävlingar. (Veckans/helgens blogg, prisutdelningar osv...)
Ha med mer outfit's
Fortsätta dela med mig av mitt liv till er.
För mig
Fortsätta kämpa och göra mitt bästa i skolan satt betygen höjs ännu mer.
Försöka vara den människan jag själv vill möta.
Leva mitt liv!

De va väl lite om målen och så. Väntar annat skoj här så håll er uppdaterade ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0