4 December-Julklappar små

Vart ute hela dagen och handlat julklappar(y) Köpt till de flesta nu. Bara lite smått som ska köpas men de får man ta i södertälje.
Hittade ett par nya vinterskor oxå. Så snygga och översköna. Älskar dom! Lätt min smak oxå. Bild kommer sen när jag kommer hem. Tar tåget om typ 3 timmar.

Iaf, igår var jag alltså på julmarknad på Skansen. Lika mysigt som vanligt även fast de började regna och blåsa riktigt ordentligt när vi va påväg hem. Så dyngblöt när jag kom in innanför dörren ska ni veta. Tog lite bilder, inga bra då de är med mobilen "/






Snön va saknad kan jag ju säga! Nehe, dags att skriva önskelistan så ni vet vad jag önskar mig ;)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du skriver önskelista! Jag behöver veta you know! ;) <3

2011-12-04 @ 18:49:47
URL: http://egf.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0