6 December-Tränat(y)

Kommit hem från gymmet för inte så längesen. Nu blir de att plugga lite sen sussa kanske Vi får se (a)

Snön är nu kommen. Fint hur den lägger sig lät på backen. Men som sagt, snö liksom.... Så imorgon blir de att brodda Gisza. Och bästa Johanna hjälper till^^ Tiggde till mig lite hjälp och hon gick me på de ;) Emma hänger med  till stallet oxå. Så hon får fixa med Gisza eller någe eftersom jag har två hästar att sköta imorgon.
Nej, dags att plugga lite spanska. Får se om de blir någe fler inlägg ikväll.
Kram sålänge!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0