22 Juni-Stallet så det bara smäller om det;)

Go'kväll alla trogna läsare^^
Tyvärr har ni inte an lika trogen bloggare men det funkar. Ibland rullar det faktiskt på riktigt bra:D
På senaste tiden har jag uppdaterat nästan varje dag och det känns faktiskt rätt bra! Men det blir lite failade inlägg när jag bloggar från mobilen:P Men det får ni leva med! 

Men nu dom senaste  dagarna har jag haft dålig uppdatering:/ Men det är bara för att jag typ bott i stallet...:P Sov med Emma,Elin och Fanny Sön-Tis och idag va jag oxå och red^^ Haha men det finns ämdå inget att göra om man inte vill sitta inne för det har vart så dåligt väder...
Och nästa vecka kommer Emilie hit:DD Grymt kul ska det iaf bli:)

Puss Anna<3

Kommentarer
Postat av: Lara

Fin header!:)

2011-06-23 @ 10:53:31
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Emilie c:

det kommer inte bli grymt kul, det kommer bli superduper kul! xD <3333

2011-06-23 @ 13:49:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Tack Lara:)

Hahaha ja Emilie :D

2011-06-23 @ 14:37:45

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0