7 Juni-Der funkar ju inte!!

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga... Men igentligen har jag bloggat på mobilen och det har funkat 2 gånger men nu funkar det inte längre...:S Måste försöka fixa det.

Iaf så har det vart en grym dag;) Kännde mig lite efter i solandet så vart på stranden i typ 5 timmar idag:P Och känns som om jag kom ikapp;) HAha shit ni ska bara se min rygg!! Skickar en bild med mobilen ikväll.(Om det funkar)!! Sen va jag ju ute med lilla zeth:D Ska va barnvakt på torsdag och kännar iaf lite pengar,200;- Så provade gå ut med honom idag en kortis så vi såg hur han reagerade utan mamma:P Och det gick skitbra!! Han skrek aldrig och log till och med:) Fast det blev lite läskigt när jag satte på mig solglasögonen;P Men sånt får man ta han är ju bara 5 månader...<3

puss
Anna<3

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0