8 Juni-ÄNTLIGEN!! :D

Jaaaa :DDD Jag har fått tbx min plattång och jag är sååhäär glad:D Men har kommit överrens med Frida att inte platta mitt hår så ofta... Det är ju faktiskt bättre för håret och nu i sommar kommer jag knappt använda den för det är rätt fint med lockigt då:P Och så är det ju bara onödigt eftersom det blir skitlockigt av vattan:P

Men har kollat på lite saker jag ska ha till mitt rum:D Som ska göras om i sommar/höst. Längtar!!
Kollat på sommarskor och det blir troligen någon av dessa:


Kan bli två... :P För vill ha ett par med kilklack och ett par utan men vi får se...:)
Ha det bäst!!
Anna<3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0