13 November-Bokad lördag!

Har haft en sjuk lördag! Först bytte jag rum med brorsan ovh allt. De tog typ 5 h att bara fixa de så idag blir de att fixa och trixa så rummet blir klart(y) Sen hade jag bästa kvällen med tjejerna! Vi kollade the perfect man och åt mat. Grymt! Sen blir det såklart att fira bästa pappa idag! Om jag har tid innan ikväll blir det att skriva ett inlägg om min pappa... Om olyckan och hur han mår idag, ett halvår senare ungefär. Men de kommer iallafall ett inlägg innan klockan 00 ikväll!

Nej, nu ska jag klä på mig och borsta tänderna.
Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0