20 November-Söndagar!

Söndag nu då. Jag gillar söndagar på någe sätt. Inte för att de är sista dagen på helgen utan för at de alltid är så chill. Man har oftast inge inbokat och de är liksom en plugg/musik/slappdag. Me like!(y)

Så nu sitter jag alltså här och pluggar till tråkigt no-prov imorgon. Äckliga människokroppen. Har ju berättat förut varför jag inte tycker om att jobba om de... Men som tur är så har man ju sitt fiinfina fotografiska minne så de blir att snäpp lättare sen på provet (a)


Och snart kommer bästa Alexandra hit^^ Blir bara en natt men iaf, vi får träffas;D Hon hänger me till pundarskolan imorrn med. Du kommer ångra de... ;)
Kram sålänge!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0