8 November-Inge halsfluss? (y)

Vart på vårdcentralen nu(y) De hittade inge bakterier som visade halsfluss så nu hoppas vi att dom har rätt! Min hals känns mycket bättre och jag är redan mycket piggare sen igår. Men halstabletter är fortfarande vad som gäller. Men min mage har börjat protestera nu.. Jajaj vi får väl se hur de blir:P


(Y)

Hämtat lite skolgrejer oxå. Så sitter och pluggar -.-" Men läkaren sa att jag inte behövde va hemma från skolan såfort ja kände att jag orkar gå. Så skola på torsdag tror ja. Men iinga fysiska aktiviteter på 1 vecka :o Hoppas ridningen funkar iaf:$
Nehe, dags att fortsätta PLUGGA ;o
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var ju inte några halstbletter heller XD

2011-11-08 @ 15:25:54
URL: http://egf.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0