16 Oktober-Bloggpaus?

Jaha då hade vi en sådan helg igen dåe.. En bloggpaus kan man väl säga eller? Ja men ni känner ju mig, efter bloggpaus kommer mycket bloggande! :D Statistiken höjs varje dag så känner mig taggad nu. Och i veckan kommer en frågestund och lite nya kategorier. Sen ska det komma ny header och design hoppas jag. (Det hoppas vi, ellerhur Emilie? ;) )

Iaf, helgen har varit CHIIILL! Älska denna helg. Sovit hos Amanda hela helgen och igår åkte vi till heron för att se Abduction. Men ikke, 15 årsgräns även med vuxen med och vi han aldrig säga att vi va 15 innan Annika sa "jaha vad ska vi se på då?". haha jaja så vi tog och såg


hahah den va verkligen grym! Satt och garva hela filmen typ. Lätt värd att se ska jag tala om för er!
Min fina enkla outfit igår dåe,


Byxor h&m, Linné Gina Tricot, Cardigan/långärmad Gina Tricot, Skinnjacka mormor ;), Converse stadium.

Ska bli bättre på dagens outfit! Lovar:*
Nu ska jag blogga lite och bara chilla. Sen efter maten blir det sööta gisza!!
Kram!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0