19 Oktober-Vrf just Nu?!

Ahha Arg jag blir! Bara för att jag behöver bilder till inlägget om Gisza så ska det inte funka att koppla mobilen till datan. Det blir liksom ingen kontakt..:S Så typiskt!
Jag ska alltid ha sådan otur. Men testar det igen sen när jag kommer från stallet... Blir sent menmen.. :/

Dagen har iaf varf grym! Vart me bästa tjejen typ hela dagen och kände som om vi började laga repet som hade börjat slitas av.. Så känns riktigt bra! Senare blir det mässa sen markarbete i padocken tror jag. Nu ska jag plugga engelska glosor.

Kram!


Kommentarer
Postat av: FANNY (:

så mysig blogg(:



Kram<3

2011-10-19 @ 22:10:17
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Mathilda c:

Puss(:<3

2011-10-19 @ 22:35:38
URL: http://justanotherchick.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0