23 Oktober-Hemma bra men borta Bäst!

Heej igen!
Nu är jag hemma efter en grym helg ute på landet vid köping typ. Tänker faktiskt inte skriva ner vad vi gjort för de är otroligt mycket men sammanfattar det lite kort,
Vi har skrattat en hel del, rapat, pruttat, haft workshops, nattvard, jättemysiga kvällar, ätit jättegod mat, snackat och blivit helt ur vättet skrämda! Helgen har varit den BÄSTA på läänge!
Bildat nya vänskapsband till några riktigt härliga personer som jag tror jag kommer ha riktigt roligt med i framtiden!

Och bildbomb blir de ikke"/ Men de fanns ingen tid till fotografering och de va helt enkelt inte ett sådant läger.. Men haha filma lite granna så de kommer någon slaggs film lite senare..;)

Denna dag ser väl rätt chill ut tror ja. Ska packa upp, skriva lite på min svenskauppgift som ska va inne på Torsdag, kanske fixa rummet och troligen dra till gymet för en timmas träning efter denna helg. Känns som om det värkligen behövs..;O

va bara tvungen att lägga upp bilden. Man ser typ inget och de är de som gör den cool xD
Kram!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Allt bra? :)

2011-10-23 @ 14:13:03
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan vill du vara med på min dagens blogg tävling, och synas framför mina 300+ läsare? Klicka bara på länken för att få reda på mer.

---> http://jaasses.webblogg.se/2011/october/vaknade-1.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till! :)

2011-10-23 @ 14:29:13
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0