26 Oktober-Sköönt!

Jag älskar att komma hem från ett hårt träningspass och kroppen är heelt utpumpad! Magen värker och benen är slut. Men ätit lite igen så energin kommer tbx ;) Men passet va jättebra och min mage kommer ha ännu mer värk imorgon xD

Gud va allt kommer bli bra nu!
Skolan går bra jao, träningen är igång igen jao, kompisarna finns där, Linköping väntar, Gisza känns som min egen, lov nästa vecka osv.
Nu ska man bara planera in lite sömn oxå. Sen är ja igång igen ya!

Nu ska ja logga fb en stund till sen sova lite.
Kram!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: åh tack:D

kram

2011-10-27 @ 08:15:24
URL: http://iiiden.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0