28 Oktober-Fullt shåå ;)

Är i full gång med packningen. Men som vanligt så hittar jag inte hälften av vad jag ska ha med mig förns jag sprungit runt som en idiot och sedan ska de vissa sig att de ligger på skrivbordet. haha jaja. Imorgon går ja upp kl 05 typ. Kommer va halvt död så bråka inte med mig tack! Men va gör ma inte för att få 2 extra daga i Linköping? ;O
Väskan kommer väga 1000 ton eftersom jag ska va borta 5 dagar. Då behövs de ju myycket kläder ;) Haha kommer nog inte upp för trappan till tåget imorgon. Men vi får väl se.. Får se om jag hinner blogga imorgon. Alexandra varnade mig för en uppbokad dag därav så tidigt tåg oxå. Men annars blir de uppdatering på Söndag!
Och jag kan lova er at denna gång blir det bildbomb!! :D

Uppdaterar en snabbis innan jag somnar för nu måste jag värkligen bli klar med packningen !
Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0