28 Oktober-Gisza halt?

Ja som ni såg så är gisza "halt". Pratade med Fanny igår och hon kan ha sträkt sig kom vi fram till.. Så Elin kände på hennes vänster bak idag och vi är 90 procent säkra på att hon "bara" sträkt mig^^ Gud va skönt! För hon är inte varm eller svullen någonstanns. Först va jag jätteorolig att hennes senskada låg och spökade någonstanns.
Höger fram var varm igår också. Men det beror troligen på felbelastning och den va också bra idag! :D

Känns grymt bra.. Men ska inte ta ut någe i förskott. Men hon fick va ute lite lämgre i hagen så stod hon sen. För vi ville ta det säkra före de osäkra ifall hon nu är halt på riktigt..
Pussade extra på henne idag oxå. Träffar henne inte förns på TORSDAG!! Gud va jag kommer sakna henne men kommer ju ha fullt upp i Linköping så klarar mig nog. Hon har det ju jättebra med Fanny(Y)

Kommer sakna dig sötnos! <3



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0