5 Oktober-Lunchh.

Sitter hemma i soffan. Lunch + "hål" så jag, Emma och Frida stack hem. Precis ätit lunch och Frida spelar cod-.-" Vet att hon utnyttjar mig för att spela;) Haha hon är en riktig nörd alltså. Ska filma någon gång när hon sitter i sin egna värld så ska ni själva få se! ( Frida är S.U.R nuxD)
Emma och jag sitter typ och gör ingenting så passade på att blogga lite:) Kommer ett längre inlägg om Gisza sen.. De va ju ett tag sen jag värkligen skrev om bara henne.


Frida tha codgeek;)
Kram<3


Kommentarer
Postat av: Bea

VIlken fin blogg du har :)!

Gå gärna in på mitt inlägg på dagens outfit och säg vad du tycker :) !



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/soligt.html#comment



Ta gärna del av mina kost och träningstips för att få din drömkropp :) . Samt mitt liv som modell.



Kram Bea

2011-10-05 @ 16:58:10

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0