10 September-Grymt bra!

Hallou!
Haft en grym Lördag! Förs hööks och granngården. Sen träning för världens bästa tränare! Demi är grym och gud va hon gör så att man rider. Haha iaf sitter och lyssnar lite på musik så varför inite tipsa om några topplåtar just nu. Så varse:)

En låt jag diggar grymt:



En låt som är lätt att plugga till:



En låt jag bara älskar:

 

Skön låt helt enkelt: 



Fastnar skönt i huvet:
 

Jag just nu...:


Vilken av dessa låtar är bäst?
Vill ni ja ska lägga upp någon som ni gillar? Skriv låt och artist så fixar jag det!

Kram


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0