10 September-Slösapengarhelg!

Hahaha just nu på hööks eller granngården. Så detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Men iaf, man kan snacka om att jag kommer bränna pengar i helgen... Idag hööks och handla reflexer sen vidare till grangården för att inhandla havre.
Imorrn blire stan med bästa Frida för att ta två till hål i öronen, fylla på garderoben då min är tom, och handla ny väska då min gick sönder idag. Ja känner att det kanske blir lite mkt. Men vad ska man göra liksom. Bättre att ta allt på en gång ;)

Världens finaste ponny!<3

Kommentarer
Postat av: Jossie♥

HEJ HEJ ^-^!!

Vill du va med på veckans blog & synas i min blogg i en vecka ?! :3 ♥

Va gärna med på veckans blogg i min blogg då :3 ♥

2011-09-10 @ 13:03:54
URL: http://nneerd.tk
Postat av: Anonym

Snygg header! :D

2011-09-10 @ 15:25:53

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0