11 September-Bästa.

Gomorrn!
Ska snart dra mig iväg till bussen me Frida. Men först ska jag skriva lite till er. Kommer nog hem någon gång vid 4 så då uppdaterar jag och så bjuder jag på bild med nya hålen:) Allt klart så har inget att göra fram tills bussen går, 10.59.
Har tp bara sovit 5 timnmar inatt... Hmmm känner mig väl lite sådär småtrött men Frida lär väl pigga upp mig;) Ingen ny väska blire för mig ida. De skulle vi tydligen ta när vi drar ch handlar skor. Vinterskor, Usch!!
Men nu måste jag springa iväg.

Hoppas ni får en bra dag för det ska jag iaf ha!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; Varsegod ! :)

Näe, har haft några bloggar innan denna som jag har nu :)

2011-09-11 @ 11:01:45
URL: http://mylifeascecilia.blogg.se/
Postat av: JOZ

Tjenna! allt bra? kika gärna in på bloggen och säg vad du tycker om den (:

2011-09-11 @ 15:28:35
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0